Färg



..Ja, idag kör jag på färg all in! Glada färger ska det vara, det smittar av sig på mig också :D
Så skönt med fredag idag föresen! Har än så länge haft en riktig tur-dag. Var stressad och irriterad i morse eftersom jag kände rätt stor press inför flera saker i skolan.. Ville egentligen bara dra täcket över huvudet i morse när klockan ringde. Dock så räddade min ena klokare hjärn-halva mig i sista stund; det hjälper inte att fly från verkligheten. Det bästa är att bara bita i hop och göra det ändå, både skönt efteråt samtidigt som man växer som människa genom att gå emot sånt man fasar inför. Ja, det ju inte värsta avrättningen som väntade mig, mer grejer jag var nojig över och som jag kände mig väldigt osäker för.
Men, det hela gick så bra och det visade sig att jag inte hade behövt vara så orolig som jag var för det. Det löste sig helt enkelt! Vilken tur att jag gick dit trots allt. :)


Skulle ju egentligen varit tvungen att åka hem efter lunch idag eftersom vi ska till urnsättningen av farfar sen, men tur som jag hade så behövdes det inte sjukanmälas för mig del - lektionerna efter lunch var nämligen inställda! Hur tur är inte det? Tror det blev min dag idag ändå :D det kan vända va !
Solen skiner idag! Solen skiner mycket också! Det blir en härlig och bra fredag, känns ju hur bra som helst.



Imorgon ska jag och Vickie upp med tuppen och dra ut och göra galenskaper - springa! Tänkte köra lite intervaller, så himla effektivt. Synd att det inte var sommarvärme, då hade vi kunnat ta ett dopp i det blå efteråt, sånt är ju verkligen jätte härligt. Längtar lite extra efter sommaren när jag tänker på det. Kommer bli många morgon-dopp för min del känner jag på mig. Ska passa på och njuta av sommaren de dagarna jag inte jobbar (om jag överhuvudtaget lyckas skaffa ett jobb!?)

Nu ska jag snart dra mig ner mot kyrkogården..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0