Ibland gör man rätt, ibland gör man fel - lev med det

Det har varit en skön och avslappnad fredag.
Körde yoga på eftermiddagen och åt lax till lunch. Skönt med yoga, fick en inre kontakt med mig själv. Gott med laxen, åt förestesn fisk till lunch igår med. Till frukost idag också. Men säger någon att jag ska äta mycket fisk, ja då gör jag fasiken det också! Ska det vara så ska det.
Gjorde pizza till middag. Smidigt och enkelt med egen pizza, man kan bestämma precis hur man vill ha den, kan liksom inte missyckas.

Har varit på ett upp - och ned humör hela dagen eftersom jag inte haft något nikotin att kicka upp mig med.. kanske bra på ett sätt, men rätt jobbigt ändå. Gick ändå rätt bra hela dagen tycker jag, men sen efter middagen, så var det som att kroppen (hjärnan) skrek efter nikotin nikoton nikotin. Kanske på tiden att sluta snart!?
Hur som helst så kunde jag inte riktigt hantera det, så blev helt rastös och lite ångestladdad. Slet av mig kläderna och satte på mig tränings-kitet. Drog ut och sprang i femtio minuter, fick tiden att gå och skönt att kvällen blev lite kortare allafall, samtidigt som jag gjorde något som är härligt. Men imorogn tror jag allt att det får bli ett besök hos närmsta tobaks-handel..
Har precis duschat och ätit kvällsmål. Är ganska avslappnad i kroppen, har kännt mig rätt avspänd över huvud taget den här veckan på Idun, det är som att jag kommit över den största tröskeln och kommit lite mer till rätta i kroppen på något vis.. Synd bara att det är slut för den här gången och får vänta i två veckor nu igen. Men det är så det är. Kommer sakna tjejerna.
Nu ska det bli skönt med helg allafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0