Jag skrattar idag

Var precis ute i solen, gick lite i skogen och plockade några blommor som jag la på morfars och farfars gravar.. Så fint när solen skiner. Känner mig helt slut i kroppen, skönt att bara ta det lugnt.
Blommor, jag gav de till farfar. Han blev nog glad. Eller, han blev glad. Det sa han till mig.
Har ont i huvet också, tog huvudvärks-tabletter både i morse och nyss. Så jobbigt när det inte går över.
Har allafall städat mitt rum lite, gjort nya power-bars och fixat klart med inbjudningskorten till studenten. Så lite har jag allafall fått gjort! Är i vilket fall som helst glad över att solen skiner idag, och att det är rätt varmt.
Har köpt en choklad-kaka som jag ska unna mig ikväll. Hade tänkt att ligga och slappa framför en film. Det är grejer det!
Ute på promenad.

Lyssnar för övrigt på spellistan Anders skickade till mig, hur bra som helst! Kul med lite ny och annorlunda musik.
Nu ska jag kanske baka ett nytt frukost-bröd tills imorgon. Det blir roligare, och godare att göra ett gott bröd som man har gjort själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0