Kaffe och glad.

Har ju varit helt sjukt bra väder idag. Har suttit ute i stort sett hela dagen, bara varit inne när det varit samtal eller grupp-grejer inomhus. Annars har jag suttit ute i solen på innergården och läst boken eller ätit mellis. Vi fixade ihop picnick till lunchen också! Hur mysigt som helst, vi var nästan alla som satt precis brevid den vegitariska resturangen på gräset, och bad om att få ta med maten, och så satt vi på filtarna som vi lånade från Idun. gött det kändes! Det är verkligen sommar nu. Jag vet, det skulle tydligen regna på torsdag, men imorgon blir det lika bra som idag. Bara att passa på! :D
Man blir dock trött av solen känner jag.. Är liksom slut fysiskt. Men så är det ju.
Åt middag för en stund sen; lax med potatis. Det var gott.
Har ju fått stränga order av behandlaren att käka mycket fisk. Men va fasiken, tänkte jag först. Jag som äter så mycket fisk och skaldjur, tyckte jag allafall. Tydligen så skulle jag äta det ännu mer, och helst "riktig" fisk. Han menar alltså att makrill och tonfisk på burk går an, men helst ska det vara tillagad fisk, såsom lax, torsk, sej eller vad det nu kan vara. Jaja, bara göra som magistern säger. ;) Har ju inga problem med att äta fisk heller, det är otroligt gott!
Hur som helst, åt mat från Veggen idag med. (Den vegitariska resturangen) Samma blandning som igår med också; sa att hon skulle lägga på "lite av allt" eftersom allt på buffén är så gott. Så det blev lite falaffel, hummus, ris, liten bit veg. lasagne, rotfrukter, sojafärs, potatis m.m. Men imorgon tror jag allt att det få bli någon annan resturang.. Lite variation är alltid bra.


Ska ta mig ut senare, ska bara dricka upp kaffet först. Ska bli skönt med en kvällsrunda i sommarvärmen. Man kan verkligen vara ute från morgon till kväll när det är sommarväder, och jag Älskar det!
Har för övrigt strosat runt i sommarklänning hela dagen, från morgon till nu. Bara det gör att man blir sådär jätte taggad på sommar och andra härligheter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0