Lördag

Godmorgon!
Blev en riktig slapp-kväll igår.. Var ju så trött och seg efter veckan som gått, att jag struntade i den inplanerade träningen och blev liggandes i soffan framför olika filmer hela kvällen. Fick sällskap av lillebror sen också. :) Mysigt. Måste tänka lite på mig själv, lyssna på kroppen och hjärtat, inte bara följa alla idéer som plottar upp ihjärnan. Den har nämligen inte alltid rätt..
Blev ändå rätt sent eftersom jag var tvungen att se klart på filmen, den var bra. Så imorse struntade jag också i att gå upp tidigt för att följa med pappa på en grej, behövde sova. Det gjorde jag rätt i.
Nu ska jag och mamma snart åka och handla lite, vi ska också fixa plakat till min student. Har äntligen bestämt bilden på mig. Haha, det var inte så lätt!
Nej, nu ska vi åka! Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0