Lördag!

Godmorgon!


Det blev ingen p.walk/springtur imorse, Vickie var ute på nattbus inatt, så hon var nog lite trött imorse, så vi tar det imorgon istället. (Måste erkänna att jag inte blev så jätte besviken ändå, var skönt att sova för mig med)
Jag ska snart åka ut till landet med familjen och fixa lite i sommarstugan, mysigt. Vädret är ju rätt okej idag, så det blir nog skönt att vara där. Har gjort i ordning lunch som jag ska ta med mig, och bryggt kaffe såklart!



Gårdagen var bra. Det blev en fin och stämningsfull urnsättning att min kära farfar. Lite tårar rann med det var fridfullt och solen sken så helt okej ändå. Nu finns han nära oss. Efter det blev det middag och fika hos oss. Joakim och Matilda blev kvar ett tag och jag smög ut på en springtur en timme mellan deras prat. Det var faktikskt skönt, även om jag inte var så taggad innan. Men det är bara att tvinga sig ut eftersom jag vet att det alltid blir underbart när jag väl kommer ut, och det stämde ju även igår. :)

Somnade rätt snabbt när jag väl skulle sova, var väl trött efter veckan.. Men nu är det helg och jag kan ta detg lugnt.



Fan, kom på att jag har en stor uppsats som måste skrivas snaras. Ska vara klar i nästa vecka. Det är en stor en, ska skriva om slut-projektet. Inte så "svårt" egentligen, men måste ju komma igång och skriva allafall. Det är inte en sån där man kan börja med kvällen innan som jag ibland kan få för mig att göra, haha. :P


Nej, nu ska jag packa ihop mina grejer och sen ska vi ut mot landet!

Ha en bra dag kära kamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0