Solen skiner inte, men det gör jag

Hej!! Jag är stolt över mig själv. Körde utmaningar till max igår, hela dagen. Lyssnade på mig själv fullt ut. Fan vad bra jag är. Struntade i träningen över huvud taget, och det blev myskväll all in. Vi köpte hem pizza och cola, och sen åt jag en chokladkaka till Eurovision. Mysigt.
Tyckte faktiskt att Eric gjorde det bra, även om jag inte riktigt har fallit för hans låt. Och trea kom vi också! Bra där.
Vaknade vid åtta och har precis ätit frukost. Vädret är inge vidare idag, men inget att deppa för. Man får väl göra solens jobb själv; skina! :D
Min söndagsfrukost; en kopp kaffe, färskpressad apelsinjuice, mitt hembakade morotsbröd som jag gjorde igår (det var jätte gott!) plus ett glas med en väldigt god mix av kesella, banan, äpple - och vaniljkeso, wokade äppelklyftor och massor av kanel, så klart! Hur gott som helst. En bra start på dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0