Solstrålar

Godmorgon!



Gick upp halv sju idag för att hinna äta frukost innan jag och Vickie skulle ut och gå. Ville inte bli hungrig eftersom jag antog att vi skulle bli borta ett tag, vilket vi också blev (2 timmar). Hur härligt som helst är det ju ute, så vi gick till en brygga och tränade lite där. Solade också. Var jätte skönt med en morgon-prommis. Sen gick vi hem igen och jag åt precis mellis..

Vickie hade dock inte ätit något innan så tyckte lite synd om henne, för hon blev jätte hungrig där mot slutet. Men men, ska ju upp och gå imorgon med, så då lär hon ju äta innan. :)
Tänkte dra och köra något varv i spåret sen, om en stund. Lika bra att göra det innan lunch, då blir lunchen mycket godare!
Ikväll ska jag kanske på Rix fm-festivalen. Är väl inte så jätte taggad, inte sådär överdrivet bra artister som kommer uppträda, men en lite mysig grej bara på en söndag. Tar väl picknick med oss och sitter i gräset och har det bra, kan bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0