Sommar och sol

Hej!
Vilken härlig dag med sol!! :D
Igår tog jag, pappa och min lillebror en liten cykeltur för att köpa en ny slang till mitt cykeldäck som exploderade (!) i förrgår när vi stod vid farfars grav. Haha, allt var så komsikt att det inte gick annat än att skratta. Lovar att det var farfar som ville "skoja" med oss. Han tyckte såna saker var kul.. Det small riktigt högt där på kyrkogården, blev rädd först att någon sköt med pistol.
Sen på kvällen gick vi ner till Båthuset och åt middag, jätte gott var det med. Sen gjorde jag inte så mycket mer.

Idag har jag solat, köpt studentklänning plus skor, kollat på blommor med mamma och mormor och sen tagit det lugnt. Det har varit en skön dag.
Vi har precis ätit middag, och Gud så gott det var. Ugnsbakad klyftpotatis med tzatziki, och så grillade jag spett med räkor, zuccini, haloumi och lök. Allting var jätte gott! Vi tänkte sitta ute, men det var ju för varmt. Och det blir man egentligen bara glad över, för det betyder att det är Jätte varmt nu :D
Imorgon är det Idun igen, skönt att komma igång.
Tror jag ska ut i skogen lite senare ikväll, kanske ta en springtur eller bara gå. Får se hur jag gör. Skulle dock vara skönt att springa lite.

Det är så härligt när det är soligt och varmt, för då kan man vara ute hela dagarna. Synd att det inte var så året runt i Sverige.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0