Torsdag och allt rullar på.

Hej!


Jag just nu, lite sliten sådär. Men det gör ingenting!


Hade en sån stressig dag igår, och var helt uppe i varv när jag väl skulle sova. Jobbigt det där när man är så igång att man inte ens hinner känna tröttheten. Hade rätt svårt att sova, jobbigt. Men till slut så somnade jag. Och störande är det också, när man väl är ledig och kan sova lite längre, ja då vaknar man av sig själv det vanliga tiden - tidigt. Var helt klarvaken i morse, var nästan påväg att ta en powerwalk, men sen ångrade jag mig och bestämde mig för att ligga kvar istället. Läste en tidning och väntade på att klockan skulle ticka vidare. Kan knappt ligga och ta det lugnt sådär på morgonen heller, blir så rastlös. Det slutade med att jag gick upp tidigt ändå haha. Satte på kaffe och åt sen frukost. Så nu är jag i full gång igen.


Är ju som sagt ledig idag och har lite saker planerade, lite stressigt men ändå skönt att ha saker att göra. Blir galen när jag inte gör någonting..
Det skulle allafall bli sol framåt eftermiddagen, hoppas det stämmer.
Imorgon ska vi urnsätta min farfars aska. Urnsättningar brukar inte vara så farliga, inte lika jobbigt som på begravningen allafall. Så det blir nog ganska odramatiskt får jag hoppas. Måste i vilket fall som helst dra tidigare från skolan. (Inte för att jag klagar, men missar dock idrotten:( )
Jag igår, under en liten paus i pluggandet.. Var glad allafall!

Ska städa mitt rum lite senare, är skitigt igen. Fattar inte hur jag lyckas haha.
Måste också fixa fram en bra bild till student-plakatet. Har tagit mig friheten att själv bestämma den, var ganska bestämd med just den saken mot mina föräldrar. Tänker inte låta de får fria händer att kanske vara lite "roliga" och välja en typisk nakenbild när jag var liten.. Haha. Nej fan heller. ;)
Igår kväll tog jag och Vickie en sen långpromenad. Fast var faktikst inte sådär jätte skönt eftersom det var så mycket pollen i luften. Brukar inte vara känslig, men det måste vara extremt mycket nu att även jag känner av. Var helt saftig i ögonen, och lite snuvig. Lite jobbigt sådär men jag överlever det med. :)
Nu ska jag starta dagen.



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0