1 Maj 2011

Hej!!
Idag liger nog 90% av Sveriges befolkning och sover bort halva dagen från gårdagens supande.. Jag är inte en av de. Läste i tidningen att det var ovanligt mycket misshandel, våldtäkter och alkoholförgiftade i anknytning till firandet av Valborg. Allt sånt här ökar tyvärr mer och mer för varje år. Vad är det för fel på folk? Våldtäkter, misshandel? Jävla idioter!!! Blir riktigt arg när man hör hur sviniga människor kan vara. Vad kallt det är ute föresten! Måste varit rätt kallt för alla Valborg-firande igår.
Sitter och fixar och knixar med inbjudningskort till min studentmottagning. Jag vet, lite sent ute men det är som vanligt med mig - tidsoptimist.
Just nu tog jag en liten paus ifrån det och äter mellis. Senare hade jag tänkt att baka bröd och nya protein-bars. Börjar ta slut igen.. Vill att det ska finnas hela tiden eftersom jag tycker det är så gott, och bra som mellis.
Måste även beställa hem mer protein, håller på att ta slut. Den här gången tänkte jag köra på persika/mango, fräscht med en sommarsmak. Det är av märket Whey Complete. Just nu har jag vanilj/kanel från Dalblads, men vill testa något nytt. Även om smaken jag har nu är hur god som helst, är nog lite beroende av det. Ser fram emot varje tillfälle jag ska ta det. Haha. Har även blivit tipsad om det här från Whey Complete och det ska också innehålla lite kolhydrater och mycket protein. Det jag har nu är endast protein, men faktum är att kolhydrater är jätte viktigt när man tränar, speciellt för återhämtningens skull.
Whey Complete 1kg
Nej, nu ska jag göra det jag har planerat - baka! :D
Have a nice day, bakis eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0