Nöjd

Godmorgon! Vaknade av att solen lös in mellan persiennen. Då blev jag på bra humör, även fast jag sov ganska dåligt inatt, vaknade flera gånger.. Men är väl ändå rätt pigg idag.
Åt frukost för någon timme sen, och idag måste jag städa rummet. Det ser för jävligt ut - igen. Haha, går typ precis en vecka och så ser det likadant ut som innan jag städa förra gången. Jag gillar inte när det är stökigt, men jag hinner inte städa mitt i veckorna, därför blir det perfekt på en lördags-förmiddag.

En del av min frukost. Fil med blåbär, banan, kanel och flingor.
Tror jag ska träffa Vickie sen, gå en promenad. Är nog rätt skönt väder för det idag.
Nu ska jag och min lillebror ta en liten cykeltur (till tobaks-affären..;)
Ha en bra lördag, det ska jag ha.
Lördag, nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0