Som en bro över mörka vatten, ska jag bära dig

Kom hem för en stund sen, sprang en liten runda. Ännu bättre än den i fredags, det går bra nu. Måste vara för att jag äter som en björn haha. Men det är faktiskt så, äter sjukt mycket, springer sjukt bra - fort, snabbt, energiskt och länge! Finns ingen anledning att sluta med detta.
Det var verkligen helt jäkla underbart ute ikväll. Det regnade inte, solen sken lite grann och skogen och vattnet doftade så där härligt och naturligt (hehe) som det bara kan göra vid skogen och vattnet (ni som sprungit längs vattnet vet vad jag pratar om). Och med endorfiner på det, kunde det inte bli så mycket bättre. Jag sprang och log, jag lovar.
Dagen har varit bra. Var med mamma och handlade lite efter lunch, sen träffade jag Vickie och vi gick en promenad. Sen kom min storebror hit som åt middag med oss, och nu är det nu. Pappa och brorsan kollar på hockey och jag sitter lite i bakgrunden och lyssnar och skriker när det blir mål. Är rätt trött, men det gör ingenting. Är så nöjd med allt för tillfället. Är även ledig imorgon. :)
Köpte föresten den där nya smaken på Kesella; hallon. Ska testa den imorgon, men den sägs vara väldigt god. Fanns även kesella med rabarber-smak, den ska jag testa nästa gång.
Just nu sitter jag och äter kvällsmål och dricker te. Laddar ner, om man nu kan säga så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0