Gaga och skitväder

Nehe jaha, hallå där.


Dagen har varit bra, trots skit-väder. Hade ju positiva förväntningar imorse - solen sken ju! Sen gick det bara utför, spöregnade ju för en stund sen.. Åskade och blixtrade till och med. Men, jag är inte bitter ja! Faktiskt inte, har haft en bra dag, som sagt.
..I'm a happy girl
Var på dansföreställning inne i stan på eftermiddagen, jätte bra tyckte jag att det var. Skit duktiga franska dansare. Så häftigt hur mjukt och harmoniskt de rör sig. Kroppar är verkligen vackra!
Var inne på Life-butiken och köpte på mig lite nytt protein-pulver också. Det blev vanilj den här gången.. Men nästa gång ska det bli sommarsmak; persika eller liknande. Det är ju faktiskt inte riktigt sommar än, så lika bra att inte starta för tidigt ;) Sen så hade dom ändå inte den smaken i butiken, bara på webben.
Har precis ätit middag och dricker kaffe. Fröken Gaga sjunger i mina öron också, blir så glad av henne. Just nu är det Hair. Tycker den är bra!
Har en mysig uppsats som väntar på att bli skriven, ska ta i tu med det snart tänkte jag, innan jag får tränings-ryck. Den ska liksom va klar imorgon, plus muntlig redovisning på det... Oops. Men det fixar jag! :D



Känner mig så jäkla kreativ! Har lust att göra så mycket, är lite över-energisk skulle jag nästan tro. Så jobbigt när man inte riktigt vet hur man ska få utlopp av all energi haha. Är på ett glatt humör, vill ställa mig och baka, ut och springa, måla eller bara göra något annat kul.. Kanske för att jag vet att jag måste börja skriva på uppsats-jäkeln nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0