Glädje är att se livet genom en solstråle

Hej!
Idag är det tisdag och jag ska vara hemma. Tog det beslutet igår kväll när jag insåg hur mycket jag har att göra att bli klar med den här veckan (skolarbeten). Kommer inte hinna om jag drar till skolan idag, därför får det bli så.
Och ja, du läste rätt i föregående inlägg; jag har skaffat jobb och utbildning. Det trodde du inte om mig va?! Men vill jag så kan jag.

Idag är det dessutom mulet, därför passar det ju jätte bra att sitta inne och arbeta med saker. Men nu ska jag inte sitta här och skriva en massa strunt, bäst att ta tag i det jag ska göra.





Mycket få människor lever idag - de flesta förbereder sig för att leva imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0