Slut



Om du är arg räkna till fyra,
om du är mycket arg: svär

Godmorgon!


Har nyss ätit en god frukost, och börjar piggna till. Igår var en skit jobbig dag, var stressad som bara den och ville bara att dagen skulle försvinna! Under kvällen hände mycket; blev fast på nya jobbet och fick veta lön och schema, fick en slags mildare ångestattack och satt bara och darrade vid datorn när jag körde fast på uppsatsen, samtidigt som hjärtat bankade allt hårdare, prestations-ångest gissar jag.. kunde inte hantera det, var bara tvungen att "fly" situatonen och det ända som hjälpte var att dra ut och springa. Sprang fortare och längre än vanligt, allt för att få ut allt det jobbiga, släppa pressen och bli mer avslappnad. Var så jävla uppe i varv hela dagen att det till slut rann över. Kände sån press över allt som måste göras klart innan vi går ut (känner det fortf. men inte lika mycket som igår).  Det blev faktiskt bätte när jag fick lite endorfiner i kroppen, och när jag kom hem igen och åt kvällsmål, så blev jag till slut klar med skit-uppsatsen och klickade på "skicka", min lärare får sätta vilket jävla betyg hon vill på det där, jag har gjort det och jag har gjort det så gott jag har kunnat.



Idag ska jag försöka andas ut och slappna av, även om det inte lär bli lätt..  Blir knäpp när jag har stressat sönder en längre tid, vill alltid göra saker ordentligt och ger mig inte förrän jag uppnått det; perfektionist. Har ju fortf. en del att göra vad gäller skolan, men det är bara att försöka tagga ner och göra det ändå. Kul att vädret är fint, ska gå en promenad till pappas jobb senare. Har termins-prov i sång imorgon också.... FAN. Blir stressad bara jag tänker på det. Skönt det ska bli när jag slutar skolan. ALDRIG mer plugg som jag inte Vill plugga. I och förs sog så har jag ju valt detta program, men inte alla ämnen som ingår där. Nej, följande halvår ska jag bara jobba, jobba, jobba och tjäna pengar. Det kommer bli gött.
Nu ska jag borsta tänderna och sen bege mig ut.

Ha en bra dag, det ska jag försöka ha. :)

Alla vill leva länge,
ingen vill kallas gammal





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0