SOMMAR

NU är det väl allafall sommar!? Det tycker jag, så som jag har svettats idag.. Hade klänning - bra! Dock med lite tjockare strumpbyxor under och ett par boots till det, varmt? Ja.
Man lär sig alltid något!


Idun den här veckan, så har mycket tid till solning :D Fan, känner att sommaren är på g och det känns bra! Är taggad och vill bara va ute hela tiden. Gick föresten och hämtade ut mitt fina paket på posten idag, med Whey Comlpete. Tog den där sommarsmaken nu, peach/mango. Ser fram emot att testa det ikväll efter träningen, tror att den är god.



Igår körde jag ett mördar-pass i mördar-backar. FY fan vad jag fick pressa på haha, men back-intervaller är jäkligt bra! Så det var döjobbigt men samtidigt skit kul, en jäkla utmaning är det kan jag lova. Sånt gillar jag. Hade dock svårt att sova sen för att jag blev så pigg och endorfin-kickad haha!Men till slut så somnade jag in.
Idag blir det styrka plus lite aktiv vila. Nog skönt att inte köra för hårt ute nu när det är så varmt..
Imorgon blir det gubbskiva (varför heter den så?) med skolan med båten ut till Vaxholm, mysigt. Fast känner inte för att festa hårt, nej. Mitt i veckan ska jag fan vara pigg. (Ja, jag vet att vi är lediga på torsdag)



I söndags var det både morsdag och min mammas födelsedag, två flugor i en smäll med andra ord. Jag körde verkligen all in med uppvaktande av min mamma, haha. Payback-time kallas det ;) Frukost på sängen, bakade tårta och gjorde taco-paj till middag. Hade köpt vin till henne också, så hon var glad :)
Jag gör tårta!
Fina Liljekonvaljer..
Mandeltårta toppad med citronmeliss och rostade pinjenötter, den blev sjukt god..








En mindre fräsch bild på mig från igår efter döds-intervallerna, svettig och mysig ;) Skämtar inte, trodde jag skulle DÖ! SÅ jävla tugnt. Måste köra mer sånt, vill verkligen klara det utan döds-känslor...



Nu ska jag bege mig mot ett saftigt träningspass och kötta på musklerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0