Dagen D

Idag blir en BRA dag! Även fast de andra dagarna i varit så tråkiga, så är denna dag något alldeles speciell. Mina käraste kommer nämligen upp till mig här i Sala. Som jag har längtat! Han är verkligen världens bästa, gulligaste och underbaraste. Han har bokat in oss på ett Riktigt fredagsmys ikväll.. Det blir en jätte mysig kväll som inleds med en lyxig behandling bestående av helkropps-peeling (med massage) så huden blir alldeles ren och mjuk. Sedan väntar tre-rätters och efter det ska vi avnjuta kvällsbad med ett glas champagne! Can't wait.. Imorgon är det dessutom frukost-buffé. Kan man ha det bättre?! Känns lite konstigt att inte ha träffat varandra på nästan en hel vecka. Vi som annars ses var och varannan dag, bor nästan ihop ju. Men desto roligare blir det att äntligen ses!! Sov ut till elva idag, för att ha så mycket energi som möjligt! Sitter på mitt hyrda rum här och dricker min tredje kopp kaffe, och ska snart hjälpa hyresvärden med lite städning och så.. Hon är verkligen jätte gullig, så vill mer än gärna hjälpa till med saker hon inte fixar själv. (Hon är 81 år gammal och hur pigg som helst!) Sen blir det dusch, sen eventuellt en sväng på stan för att gå lite i affärer. Får se sen när min älskling dyker upp, han skulle åka nu efter lunch så kanske inte hinner gå till stan innan. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0