Härliga helg

Åh vilken härlig helg! Och ändå är den inte slut. Igår hade vi en jääätte mysig kväll, bara jag och min älskade Jocke. Först åt vi en god middag; spett med tigerräkor, zuccini och andra rotfrukter som vi grillade i ugnen. Efter det drack vi massa kaffe och la oss i soffan, kollade på Idol sen blev det film; Black Swan. När den var slut hade klockan blivit ganska mycket. Låg och bara myste en stund sen somnade vi vid halv två.. Imorse sov vi ut till klockan var halv elva. Skönt! Sov verkligen jätte bra i natt. Efter att jag hade legat och dragit mig i fem minuter (kan verkligen inte ligga kvar i sängen länge efter att jag vaknat..) så gick jag och fixade frukost, väldigt gott var det! Duschade för nån timme sen och nu sitter vi vid varsin dator och nördar oss hehe. Ska förbi mig sen innan vi beger oss i till stan. Vi ska äta middag på en mysig resturang som vi bokat bord på. Efter det ska vi på spelning, det är Jockes kompis som spelar i bandet. Kommer nog bli en bra kväll. Imorgon ska vi på visning på en jätte fin lägenhet, sen blir det kalas och middag hos mig för min lillebror som fyllde år i måndags. Nu ska jag dricka upp mitt goda te, sen ska jag börja packa ihop mina saker och sen börjar vi nog röra oss in hem till mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0