Kanelbullens dag!

Japp! Det är alltså kanelbullens dag idag, och jag är inte sämre än att jag passade på att baka en sats bullar här på jobbet. Vet inte riktigt hur dom blev, men de duger säkert ;)
Vackert väder är det idag också! Härligt. Jobbar till fyra idag, känns jätte bra. Imorse firade jag och mitt hjärta lillebror eftersom vi inte hann träffa honom igår. Han fick en till kontroll till sitt Xbox, ett spel till och sen tänkte vi ta med honom på bio någon kväll och äta middag efter. Han blev jätte glad! Förstår jag, när man blir väckt två dagar i rad med paket på sängen :p Han fick allafall en bra dag igår, han var över-lycklig över sin nya laptop han fick. Fast personligen tycker jag att han är lite för liten för att få det. Så var det minnsan inte på min tid, när jag fyllde elva haha. Då var det andra saker man önskade sig.. Kommer dock inte ihåg vad, men vettigare saker än datorer och mobiler var det iaf ;) Fast tiderna förändras ju. Inte barnens fel att de vill ha samma "leksaker" som vuxna.
Är lite kluven om jag ska på zumban ikväll.. Inte för att jag inte vill, men det är i Märsta på tisdagar och vem orkar sätta sig på en buss som tar em halv timme liksom?! Men men, får väl flirta med mammsen hehe. Annars är det ju ett pass i morgon!
Nej nu ska jag servera nybakade bullar och kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0