Måndag

Jahapp. Då var det måndag igen. Fick äntligen tillbringa gårdags-kvällen med min älskling igen. Som jag längtat efter honom! Och vi hade en jätte mysig kväll. Båda började sent idag så vi kunde tillbringa hela morgonen tillsammans idag. Idag fyller ju lillebror år också. Hann dock inte träffa han imorse, och kommer ju hem sent ikväll men får försöka fira han en liten stund då allafall.. Är lite bitter över att jag inte kan gå på zumban ikväll. Fast hade tänkt gå imorgon och på onsdag istället. Kanske lika bra att jag inte går ikväll föresten, har ju faktiskt varit sjuk nästan hela helgen. Då ska man nog ta det lugnt nån dag efter.
Jobbar nu som sagt, känner mig lite seg och skulle inte ha nåt emot att sluta betydligt tidigare än vad jag gör. Å andra sidan ska jag vara glad över att ha ett jobb.. Slutar ju snart här. Det suger. Måste söka nytt jobb. Nu typ. Vill Verkligen inte gå utan jobb, utan inkomst sen. Får se hur det blir sen helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0