Zoomibe

Imorse när alarmet ringde var jag inte pigg! Hade absolut ingen lust att gå upp och vara på jobbet klockan sju.. Men eftersom jag känner mig själv så pass väl, så var det ingen ide att ligga kvar "bara en liten stund till", för det har aldrig och kommer aldrig att funka för mig. Det var bara att gå upp helt enkelt. Fick ta min varmare jacka för jag kände hur kyligt det var ute. Cyklade också och då blir det ju ännu kallare. Usch, nu är verkligen vintern på väg. Såg på vädret att det redan ska snöa uppe i norr också. Hoppas det dröjer ett tag tills det börjar komma snö här.
Struntade i zumban igår. Ska dit ikväll istället. Börjar ett imorgon, ser fram emot att sova ut lite då på morgonen. Fan, har ont i kroppen. Skulle inte va helt fel med lite massage. Får be mr. J om det ikväll hehe.
Är förkyld också, och fan vad jag gnäller.. Men det är faktiskt Inge kul. Hösten är Inge kul. Det är då man inser att sommaren är slut för det här året igen. Men det är inte mycket att göra åt saken. Åh vad trött jag är.
Jag just nu; en falsk bild som som säger att jag är på topp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0