28 September 2011

Den här dagen började hur bra som helst! Min älskling fyller år idag, så jag var uppe med tuppen och fixade med frukost, paket och tända ljus för att dem gå in till sängen och sjunga för honom. Vi hade hur mysigt som helst och båda var på topp-humör. Älskar när de man tycker om fyller år, så kul att uppvakta ju. Sen vid sju fick jag skjuts till jobbet av älsklingen och nu är jag här. Slutar 16 idag, och sen ska jag hem och göra en god födelsedagsmiddag för hela familjen. Vid 19 blir det zumba och efter det blir det myskväll ! En helt underbar dag blir det känner jag på mig. Hade dock inte haft något emot att vara ledig tillsammans med my love och myst hela morgonen.. Men man kan inte alltid ha tur. Får va glad för det som är helt enkelt! Till helgen blir det mycket åka runt då vi ska fika, äta middag och umgås med familjerna. Fast på lördag ska vi äta middag, bara vi två.
För att byta ämne helt; det går magsjuka bland de boende på hela huset här.. Inte så glad för det. Värsta som finns ju, så jag hoppas verkligen jag klarar mig från att bli smittat. Spritar händerna typ hela tiden, men man vet ju inte hur mycket det hjälper egentligen. Våran avdelning var tydligen värst också. :( Idag ska jag göra köttfärsbiffar till lunch, ska nog börja med det snart så är det gjort sen. Köttfärsen måste bara tina en stund till.
Nu måste jag go back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0