Fredag 2 september 2011

Är uppe med tuppen, började sju och slutar fyra idag. Sen är jag ledig i helgen. Hade en sjukt bra dag/kväll igår. Jag var på sånt jäkla fnitter-humör på kvällen haha! Guud så jag skrattade. Träffade även Emma en stund, på tiden. Känns som hundra år sen, även om det bara var i lördags sen sist.. Imorgon blir det kräftskiva och jag hoppas att solen vill skina då. Skulle göra så mycket. För tillfället sitter jag framför tv:n och kollar in nyheterna. Finns inte så mycket att göra då alla fortfarande ligger och sover. Har allafall gjort det som kan göras; förberett frukosten och slängt in en tvätt. Vet att det blir stressigare framåt dagen, därför kan man lika gärna sitta och ta det lugnt en stund. Jag undrar om solen kommer fram idag? Skulle vara trevligt i såna fall. Det lär bli en lugn kväll ikväll. Bäst att vila upp sig när det väntas festligheter imorgon. Har ändå bestämt mig för att ta det lugnt imorgon; inte dricka för mycket med andra ord ;) Nej, nu måste jag jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0