Fredag!

Godmorgon! Vilken härlig morgon; sol, fredag och jag är ledig! Vaknade brevid min älskling och skulle inte ha nåt emot att ha en lite längre morgon med honom, men den stackaren var ju tvungen att försvinna vid sju eftersom han jobbar idag.. Men jag ska allafall snart åka och handla lite nytt till garderoben. Börjar ju bli kallt ute, så måste köpa ny jacka och nya skor. Ikväll ska ju jag och tjejerna först äta middag, sen ut och dansa! Var så länge sen. Vi kommer nog ha jätte kul, det har vi alltid tillsammans. :) Är på bra humör idag, när man vaknar brevid någon man tycker så mycket om, och solen dessutom skiner, så kan det ju knappast bli en bättre start på dagen. Sen att det är fredag bidrar ju rätt mycket också. Kunde dock inte sova längre än till halv åtta. Måste vara nåt fel på mig. Även fast jag är ledig och kan sova hur länge jag vill, så blir det oftast inte längre än till åtta, möjligtvis halv nio som jag kan ligga kvar i sängen. Är verkligen en morgon-människa. Kanske blir så när man är van att gå upp i ottan också ;) Fast det gör i och för sig inte mig nåt. Då får man ju ut mycket mer av dagen, vilket bara är trevligt. Ska förbi Systemet idag också, tänkte köpa lite vin till middagen ikväll. Vi ska äta Tacos, enkelt och gott. Nu ska jag göra mig i ordning för att snart dra iväg till min lilla shopping-tur! Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0