Friday i'm in love

Godmorgon! Vilket fint väder det är idag, inget regn så långt ögat kan nå. Det gillar vi. Äntligen fredag också, behöver jag säga att jag är på topp-humör?! Sitter på jobbet och tar en liten kaffe-rast. Har jobbat på bra nu sen sju, så behöver sätta mig en liten stund. Slutar fyra idag, sen ska jag hem och träffa min älskade. Hade en jätte bra kväll igår, han gör mig såå glad!! Underbart. Hoppas dagen går fort, men det tror jag. Verkar flyta på bra. Gillar inte när det är lugnt och man nästan måste sitta av tiden. Det går ju så mycket långsammare då.. Vet inte riktigt vad som händer ikväll, eller ska ju hem till J och äta tror jag. Men annars blir det nog en lugn kväll. Kan va skönt det med när man jobbat mycket kväll under veckan. Hör på nyheterna nu att det ska bli sol imorgon med, rätt varmt tror jag också. Vad trevligt. Nu ska jag fortsätta jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0