Höstigt

Jag hade en jätte bra söndag igår tillsammans med min älskling. En jätte mysig höstdag med promenad i solen, och så bakade vi äppelpaj med äpplen från trädet! Vi fick även två stora påsar med svamp som hans pappa plockat. Sen gjorde vi goda svampmackor av det. Efter det hade vi en jätte mysig kväll. En helt underbar dag helt enkelt! Idag är jag ledig och just nu är jag i Väsby, ska fixa lite grejer. Det verkar bli fint väder idag med, hur bra som helst ju. Är ledig imorgon med, nice! På onsdag fyller min favorit år, jag ska göra en tårta då hade jag tänkt. Men vi ska fira mer i helgen eftersom båda jobbar mitt i veckan. Idag är det måndag vilket betyder att det är zumba ikväll! Som jag har längtat :D Kan gå på onsdag också för jag slutar fyra då. Ikväll måste jag se Svenska Hollywood fruar, haha tycker det är så underhållande! Nu ska jag göra andra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0