Jobb

Började 12 idag, igår med. Slutar 8, igår var jag hemma nio. Jobbar hela helgen också; 8-21 lör och sön. Lite mördar-pass med andra ord. Fast samtidigt syns det ju på kontot sen.. Behövs det med. Tråkigt väder idag också, var ju sol i morse. Synd. Nästa vecka är sista veckan på jobbet som månadsanställd. Sen vet jag inte hur det blir, mer än att jag kommer få hoppa in som vikarie när det behövs. Känns jätte tråkigt, vill verkligen vara kvar här. Behöver ha fast jobb, kommer ju inte få lika bra betalt alls annars. Även om det ofta behövs vikarier som hoppar in. Men ändå. Är allafall glad över att jag åker iväg på intensiv-kurs för körkort snart. Det är verkligen efterlängtat och jag hoppas att jag fixar det. Imorgon är det allafall fredag, fast jag jobbar i och för sig. Skönt med fredag ändå. Gillar fredagar. Ska väl ta och baka en kaka här snart, till två-fikat. Igår gjorde jag kladdkaka så får se vad det blir för nåt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0