Måndag morgon

Började halv åtta i morse, var trött när klockan ringde och väckte mig.. Kom ju i säng sent i lördags, blir så när man är på kräftskiva. Den var föresten jätte trevlig! Kul att träffa de som kom. Blev ändå inte så sent som det kan bli ibland. Helt lagom med andra ord. Bra väder fick vi ju också. Jag och J hade med oss kräftor, räkor och två pajer som jag gjorde på dagen plus en stor sallad. Det var väldigt gott. Den här veckan jobbar jag varje dag till fredag, är ledig lördag och söndag. Idag slutar jag halv fem, så inte så jobbig dag. Har med mig sallad från Valvet till lunch idag, ser fram emot till när jag ska äta den hehe. Måndag idag alltså, första dagen på veckan. Bara att jobba och köra på, sen är det plötsligt fredag igen och man tycker att även denna vecka gick så snabbt.. Det gör de faktiskt. Tiden går fort när man gör saker hela tiden. Nu ska jag fortsätta jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0