Nej..

Sov inte bra inatt, visste redan då att jag inte skulle kunna gå till jobbet på morgonen. Den här morgonen. Trodde jag var immun den hör gången, hela huset missbrukar ju sprit på jobbet. Ja, handsprit alltså. Men det är klart, inte så konstigt att man inte lyckas stå emot när man är inne hos de hela tiden. Aja, sjuk är jag i vilket fall som helst; magsjuk. Feber har jag också, huvudverk med. Lika bra att köra allt på en gång när vi ändå är i farten. Och jag är hemma idag. Kan bara ligga på rygg annars mår jag illa. Äter jag inte så är det lugnt, äter jag så får jag inte behålla det alls. Gör ont i hela kroppen, helt tom på energi. Så jäkla surt, hade verkligen sett fram emot idag ju; fredag, fint väder, skulle slutat tidigt på jobbet, äta middag med min älskling och hans familj och nu kan jag inte göra nåt av det. Inte kan man bara ligga och mysa heller, ganska osexigt med en tjej som måste springa och spy hela tiden.. Fy vad orättvist! Har gjort te på ingefära och försöker kurera mig så gott det går. Blir galen av att inte kunna äta ordentligt! Är en hungrig människa ju, även om jag inte är så sugen på mat. Men ändå.
Här är allafall rosorna jag gav min älskling på hans födelsedag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0