Oflyt

Uppe med tuppen och ska snart gå till jobbet. Ser ut att bli fint väder idag med.. Egentligen inte mig emot - Solen gör en glad oavsett om man jobbet eller inte. Piggar alltid upp liksom. Gårdagen var nog min otursdag. Fan vad allt bara gick åt helvete. Förutom att jag var ganska nere, så var det även kaos på jobbet; ensam på en främmande avdelning eftersom personalen som skulle komma inte gjorde det, fick "rädda" en gubbe som höll på att dö, då han vägrade spotta ut ett antal plommonkärnor han höll på att sätta i halsen.. Och väl hemma råkade jag krossa ett jävla glas i tusen bitar över hela golvet precis när jag äntligen skulle få sova.. Jävla oflyt hela tiden med andra ord. Vissa dagar är verkligen inte menade för en. Hoppas på bättre lycka idag! Imorgon blir det allafall "vanlig" vecka på jobbet. Tillbaka till tryggheten på min avdelning. Ska bli skönt. Jobbar inte så länge imorgon heller, nice det med. Juste, det är Zumba sen på kvällen också. Fasiken som jag längtat! :D Nej, dags att svepa kaffet och göra mig klar för att börja dagen på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0