Tisdag

Jobbar kväll idag och jag har precis haft rast och ätit min middag. Började tolv och slutar nio. Solen sken när jag cyklade till jobbet, men sen vart det mulet. Tråkigt. Blev helt seg där vid två-tiden.. Vädret kan verkligen göra en trött. Nu känner jag mig piggare allafall! Just nu sitter vi och kollar på ett tråkigt program på ettan. Blir säkert nåt bättre senare, vid åtta-tiden. Igår var jag på zumban och fan vad kul det var! Älskar att dansa den sortens dans. Man blir verkligen glad och fylld av energi som räcker ända till dagen efter. Skulle kunna dansa varje dag, men nu är det bara fyra ggr/vecka. Jag kan bara två, ibland en gång i veckan vilket jag tycker är synd. Men imorgon ska jag allafall gå, slutar jobba tre så det hinner jag. Kvällen igår var helt underbar! Kan inte beskriva med ord hur lycklig en människa kan få en att känna. Blir glad bara jag tänker på det.. Ikväll får jag vänta några timmar på honom. Men det är det värt. Hehe. Nu måste jag fortsätta jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0