Tisdag

Har kafferep på jobbet och jag är på strålande humör! Vädret är helt ok och jag började tolv idag. Sov bra i natt också, även om jag drömde om ormar som jag är så rädd för.. Igår kväll var jag på zumba och jag tror att energin från det passet sitter kvar till idag med. Det var jätte kul, ska gå imorgon också tänkte jag. Slutar vid nio ikväll, men det gör ingenting. Var förbi Valvet idag igen och köpte med mig en sallad till middag. De är ju så goda att man inte kan få nästan. Kollade på Svenska Hollywoodfruar igår, tycker det är så kul. Vissa saker dom gör är ju så sjuka.. Men kul är det allafall. Nu ska jag svepa kaffet och sen fortsätta jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0